Najlepsze zapachy samochodowe

Najlepsze zapachy samochodowe

W latach 70. magazyn „Behind the Wheel” informował, że jedna zachodnia firma perfumeryjna wypuściła męską wodę kolońską o zapachu tapicerki nowego Cadillaca. Fakt ten doskonale pokazuje, jak ważny jest zapach w samochodzie. Jak jednak wybrać najlepsze zapachy samochodowe.

Na co zwrócić uwagę?

Wiele osób ma choinkę zwisającą gdzieś pod lustrem w salonie lub butelkę z płynem smakowym. Jest ich wiele w sprzedaży. Zasięg zapachów jest ogromny. Została już wynaleziona substancja – „przeciwzapachowa”, działająca dokładnie przeciwnie do zapachu: podobnie jak cząsteczki substancji aromatycznej „atakują” receptory nerwowe, pozwalając im czuć dany zapach, to cząsteczki przeciwzapachowe działają na te same receptory, blokując zmysł węchu. Eliminator zapachów po prostu blokuje węch. Istnieje silny, często podświadomy wpływ zapachów na stan zdrowia osoby. I nie wiadomo, jak zapach zakupiony losowo wpłynie na kierowcę. Jednocześnie ustalono korzystny wpływ na osobę o określonych zapachach. Dziś jest to rzeczywistość jak na przykład związki aromatyczne wymyślone przez Japończyków w celu uzyskania maksymalnej wydajności pracy: orzeźwiający aromat rano, łagodzący stres – po południu, tonizujący, wzmacniający – późnym popołudniem. Znamy też dobrze znane syntezowane smaki, które pobudzają zakupy w supermarketach.

Co wybrać?

Dlatego sensowne jest, aby kierowcy kupowali nie losowe smaki, ale takie, które mogą mu pomóc w określonych sytuacjach. Budzi nas na przykład zapach mięty. Zapach rumianku, jaśminu, lawendy, konwalii zbyt odpręża kierowców, co zwiększa ryzyko wypadku. Zapach kawy pomaga skoncentrować się na drodze. Zaostrzenie postrzegania informacji to bazylia, eukaliptus, cytryna, trawa cytrynowa, tymianek. Aromat świeżo skoszonej trawy powoduje większą prędkość. Zapach mięty łagodzi drażliwość. Przed podróżą nie używaj płynów do golenia ani perfum – powodują one zwiększone zmęczenie. Pamiętaj o tym, jeśli pachnący pasażer znajduje się obok ciebie.

Montowanie

Do tej pory rynek akcesoriów samochodowych przedstawia ogromny wybór wszelkiego rodzaju smaków samochodowych, które różnią się rodzajem wypełniacza, lokalizacją w samochodzie i, oczywiście, ceną.

Na przykład klasyczne wiszące zapachy wykonane z tektury ze specjalną impregnacją pozostają najtańsze. Jednak nie służą długo, a ich zapach może wręcz przeszkadzać. Wreszcie inną główną formą są spraye zapachowe, podobne do zwykłych odświeżaczy powietrza. Łączą niski koszt i możliwość użycia w razie potrzeby. Najdłuższa żywotność dotyczy kredowych aromatów. Stały wypełniacz w nich nie odparowuje, więc nawet w lecie służą znacznie dłużej. Kosztem kredy są w środkowej i wysokiej kategorii, ale jednocześnie uzasadniają koszt. Na drugim miejscu pod względem żywotności są smaki żelowe. Właściwie przede wszystkim wszystko zależy od twoich preferencji: zapachu, kształtu, umiejscowienia w kabinie, producenta i ceny. Jeśli jesteś przyzwyczajony do kupowania zapachu o określonym zapachu, nie zawsze warto eksperymentować w poszukiwaniu nowego zapachu.

Zapachy, do których nie jesteś przyzwyczajony, mogą podrażniać lub odwracać uwagę od prowadzenia pojazdu. Wybierz także najwygodniejszą opcję umieszczenia w kabinie. Na przykład wiszące zapachy mogą odwracać uwagę kogoś podczas jazdy. Ten fakt lepiej wziąć pod uwagę.

Jeśli nie lubisz dodatkowych akcesoriów, wybierz opcję odświeżacza pod siedzeniem – na pewno nie zaszkodzi podczas jazdy. Więcej dowiesz się na http://motoel.pl/wskazowki-i-porady-motoryzacyjne/uwxv/najlepsze-zapachy-samochodowe-jakie-wybrac.html >>

Previous Smartfon dla kobiety
Next Tusz do drukarki

Może to Ci się spodoba

Motoryzacja 0 Comments

Aplikacje mobilne w komunikacji miejskiej coraz popularniejsze

Polacy narzekają na korki w mieście, ale i tak często wybierają samochód, mimo że jego miesięczne utrzymanie czterokrotnie przewyższa cenę biletów komunikacyjnych. Jednak nie tylko publiczne środki transportu mogą usprawnić poruszanie się w miejskiej

Motoryzacja 0 Comments

80 proc. Polaków przy zakupie samochodu kieruje się głównie ceną

Z badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown w październiku 2016 roku wynika, że dla 77 proc. Polaków najważniejszym czynnikiem przy zakupie nowego auta jest jego cena. Znacznie mniejszą wagę przywiązują do kosztów użytkowania,

Motoryzacja 0 Comments

Zainwestuj w mobilną reklamę Twojej firmy

XXI wiek wymusza na przedsiębiorcach dużą, jeżeli chodzi o wybór reklam i narzędzi marketingowych. To, co jeszcze do niedawna było popularne i przynosiło rezultaty, dziś już może być w najlepszym

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź